6 Mart 2008 Perşembe

test ödememi neden hala alamadım

İlk olarak, Hesabım sekmesini seçerek ödemeyi yapmaya çalışıp çalışmadığımızı kontrol edebilirsiniz; 'Ödeme Ayrıntıları' bölümünde Bu hesabı doğrula bağlantısı gösterilirse, ödeme yapmaya çalışmışızdır. Bir test ödemesi yapmaya çalıştıysak, siz banka hesap bilgilerinizi gönderdikten 4-10 gün sonra hesabınıza ulaşması gerekir. Bankanızın bulunduğu ülkeye bağlı olarak ödeme aşağıdakilerden biriyle etiketlenecektir:

* AFS RE GOOGLE
* ARVATO FINANCE SERVICES LIMITED
* BFS FINANCE LTD

Hesap bilgilerinizi girdikten sonra 10 gün geçtiyse ve bir test ödemesi almadıysanız, banka hesabı bilgilerinizi yeniden girmeyi deneyin. Bu, bize kullandığımız verilerle ilgili bir sorun olup olmadığını gösterir. Bunu yapmak için:

1. Hesabım sekmesini seçin
2. 'Ödeme Ayrıntıları' bölümünde Düzenle düğmesini tıklayın
3. Elektronik Fon Transferi radyo düğmesini seçin ve Yeni bir banka hesabı ekleyin'i tıklayın
4. Devam et düğmesini tıklayın
5. Uygun alanlara banka hesap bilgilerinizi girin ve Değişiklikleri Kaydet düğmesini tıklayın.

Bilgilerinizi girdikten sonra, aşağıdakilerden birisi olur:

* Bu hesabın zaten girildiğini belirten bir hata iletisi alırsınız. Bu olursa, lütfen alakalı ayrıntıları e-postayla bize gönderin.
* Banka hesap bilgileriniz kabul edilir ve bir sonraki adıma geçersiniz. Bu durumda, ilk denemenizde büyük olasılıkla bilgilerinizi yanlış girdiğiniz için, kayıt ve doğrulama işlemiyle devam edin.

Hiç yorum yok: